Veel gestelde vragen

Is kopen in een webshop veilig?

Onze webshop is beveiligd met een ssl certificaat. Je kan dat zien aan het slotje in de url. Ook is op onze webshop een beveiligingsprogramma geïnstalleerd tegen hackers. Uw gegevens zijn dus veilig.

Wat doen jullie voor het milieu?

Wij hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal van onze leveranciers, zowel het noppenfolie als de verzenddozen. We gebruiken aanvullend Flo-pak® Bio opvulmateriaal. Dit is een zeer milieuvriendelijk recyclebaar opvulchips vervaardigd uit maismeel. Het lost ook op in water en is onschadelijk voor het milieu.

We verzenden onze beelden in een bruine doos welke het FSC keurmerk heeft en goed recyclebaar is. De beeldjes zelf zijn vaak vanuit de leverancier verpakt met luchtkussenfolie. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Deponeer deze in de afvalbak voor plastic.

Hebben jullie wel eens breuk?

Nee, eigenlijk nooit. Wij verpakken bijna alle producten in een extra omdoos als extra bescherming. Mocht je onverhoopt wel een breuk vaststellen, neem dan contact met ons op via de e-mail en stuur een fotootje mee. We bieden direct een oplossing.

Hoe lang duurt het voor ik een bestelling in huis heb?

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Voor 12.00 uur besteld (op een werkdag) wordt dezelfde dag nog verzonden. Wij leveren alles uit eigen voorraad dus je hebt jouw bestelling snel in huis.

Kan er ook op een ander adres geleverd worden?

Ja, dat kan. Bijvoorbeeld op je werk of om iemand te verrassen met een cadeau. Je kunt dit kenbaar maken in het bestelproces.

PostNL servicepunt

Je kunt ook bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt laten afleveren. Hiervoor is (soms) een legitimatie en handtekening vereist. Ook dit kan je in het bestelproces kenbaar maken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja hoor, dat kan bij onze showroom in Doetinchem. De showroom is alleen op werkdagen geopend en uitsluitend op afspraak. E-mail dus altijd eerst even naar info@kunstenkadootjes.nl voor het plannen van een afspraak.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons met alle gebruikelijke betaalmiddelen betalen inclusief Paypal en Creditcard.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland berekenen wij geen verzendkosten bij een bestelling vanaf € 75. Voor België is dit € 125. Bij bestelling onder dit bedrag is uw bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten € 6,50 voor Nederland en € 7,95 voor België. We verzenden wereldwijd, de kosten voor verzending worden vooraf automatisch berekend op de afrekenpagina.

Opdrachtbevestiging

Je krijgt een bevestiging van de bestelling. @gmail en @hotmail adressen komen wel eens in de SPAMBOX terecht. Kijk daar ook even als je geen e-mail ziet van ons.

Reviews / beoordelingen

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.